1: a legaktívabb közösségi tartalom-előállítók a legkevésbé aktív blogolvasók
2: a blogbejegyzések hozzászólóinak fele saját maga is készít blogot, míg a blogírók fele kommentálja is a rendszeresen olvasott blogokat
3: a személyes blogokra a nők, a tematikus blogokra a férfiak kíváncsibbak, a válaszadók többsége három blognál többet olvas rendszeresen
4: a legtöbben azért olvasnak blogokat, mert a blogok szórakoztatnak, szabadabb, élvezhetőbb stílusúak és markáns véleményeket fogalmaznak meg
5: a válaszadók többsége nem tekinti a professzionális sajtó vetélytársainak a blogokat
6: a férfiak tematikus, a nők személyes blogokat készítenek nagyobb számban
7: a férfiak nagyobb arányban írnak politikai és közéleti, illetve szakmai és professzionális blogokat
8: a legtöbb blogger önkifejezésnek, véleménynyilvánításnak szánja a blogját
9: minél régebben és minél többet internetezik valaki, annál valószínűbb, hogy maga is amatőr tartalomkészítővé válik
(Bodoky Tamás: "Támad a civilmédia: minden ötödik Index-olvasó blogol", Médiakutató, 2008. nyár, pp. 57-69.)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése