Belülről
Az új arculat és az ahhoz tartozó gerillamarketing mintegy 1.500.000 dollárjába került a lapnak. Az új kampány honlapján videókat láthatunk arról, hogy olyan újragondolt kérdéseket tesznek fel a járókelőknek a lap munkatársai, mint például: „Igaz, hogy a Google hülyévé tesz?”, „Miért hazudnak az elnökök?”, „Melyik vallás fog nyerni?”, „Kié lesz a következő ötleted?”, „Rosszat tesznek neked a jó könyvek?”, stb. Michael Bierut, a megbízást elnyerő Pentagram design vállalkozás vezetője, a Yale tanára nyerte el az új arculat elkészítésére szóló megbízást. A Pentagram blogján megnézhetjük a műhelyforgácsokat is. Ki-ki döntse el, hogy melyik tervet hozta volna ki nyertesnek. (Nálam a nyertes nyert.)
Az első szám, 1857
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése